Wanneer u nog niet bekend met ons bedrijf, kan het begrijpelijk zijn dat u nog vragen heeft! Wilt u graag weten hoe de levering in zijn werk gaat en waar de pallet wordt neergezet? Dit leest u allemaal in onderstaande vragen en antwoorden!
FAQ van Maxhout.nl
Bezorgen jullie gratis door heel Nederland?
Door bijna heel Nederland is de levering gratis! Met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeuws-vlaanderen, omdat hier doorgaans nog extra kosten bijkomen. Voor Zeeuws-Vlaanden betaalt u €25 extra. Voor België ligt het tarief op €40. Het tarief van de Waddeneilanden is afhankelijk van het aantal pallets dat u besteld. Neem gerust contact met ons op voor een offerte!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer het u uitkomt! Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u zelf de datum van levering kiezen. Hierbij kunt u een werkdag kiezen, van maandag tot en met vrijdag. Wij komen vervolgens op deze dag leveren! Na het ontvangst van uw bestelling, controleren wij altijd uw adres via Google Maps. Heeft u een adres waar een vrachtwagen lastig kan komen? Laat het dan weten in de opmerkingen! Deze komt tevoorschijn tijdens het afronden van uw bestelling.
Ik ben niet de hele dag thuis op de dag van levering, is dat een probleem?
Kan de pallet op de oprit geplaatst worden? En is deze verhard en vrij toegankelijk? Dan is aanwezigheid niet per se nodig! Laat een goede beschrijving achter en zorg ervoor dat u telefonisch bereikbaar bent. Dan kan de pallet gewoon worden weggezet!
Moet de pallet haardhout op een specifieke plek komen te staan? Dan raden we ten zeerste aan om aanwezig te zijn bij levering. Maxhout.nl is namelijk niet verantwoordelijk voor de plaatsing van de pallet, zoals in de leveringsvoorwaarden ook wordt beschreven. In dit geval kunt u wellicht kiezen voor een tijdslevering voor of na 12.00. Deze leveringsoptie is toe te voegen in de winkelwagen en kost €25.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Op de dag van levering komt u te weten hoelaat uw bestelling wordt geleverd! Dit is doorgaans in de vorm van een e-mail. Hierin staat een tijdsblok van ongeveer twee uur. Het kan voorkomen dat u geen e-mail ontvangt. In dit geval het vriendelijke verzoek om contact met ons op te nemen. Dan vragen wij het voor u na! Verder neemt de chauffeur voor levering vaak nog even telefonisch contact met u op.
Waar wordt de pallet neergezet?
Vanuit de leveringsvoorwaarden wordt de pallet haardhout naast de vrachtwagen, op de stoep, geleverd. Maar in de meeste gevallen is de chauffeur bereid om met u mee te denken en de pallet op de gewenste plek te zetten! Het is namelijk begrijpelijk dat u een zware pallet direct op de goede plek gezet wilt hebben. Houd wel in uw achterhoofd dat de pallet niet over gras, zand en grind kan worden verreden. Een goed bereikbare plek met een verharde ondergrond is daarom een vereiste. Maxhout.nl is niet verantwoordelijk voor de jusite plaatsing van de pallet.
Wat is een kooiaap?
Heeft u een grindpad? Dan kan de kooiaap een goede optie zijn! Tegen een meerprijs van €60 kan de kooiaap (een kleine heftruck) de pallet over grind verreden worden. Houd hierbij rekening met een hoogte van 2,5 meter en een breedte van 2 meter. Check ook of uw pad of erf het gewicht van 2 ton kan dragen. Maxhout.nl is namelijk niet verantwoordelijk voor schade dat ontstaat op een andere losplaats dan naast de vrachtwagen.
De kooiaap gaat mee, achterop de vrachtwagen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Al onze goederen worden een werkdag van tevoren geladen voor transport. Voor die tijd kunt u uw bestelling nog kosteloos annuleren of wijzigen! Bent u bijvoorbeeld een zak aanmaakhout vergeten? Of heeft u per ongeluk het verkeerde hout besteld? Neem dan gerust contact met ons op en wij wijzigen uw bestelling! Houd er rekening mee dat het weekend niet mee telt. Bestellingen die op maandag geleverd moeten worden, gaan de vrijdag ervoor al op transport. Wijzig of annuleer uw bestelling daarom op tijd!
Nog vragen?
Is uw vraag nog niet beantwoord, na het lezen van alle vragen en antwoorden? Dan bent u van harte welkom bij onze klantenservice, om uw vraag te laten beantwoorden:
Tel: 020-8200430
E-mail: info@maxhout.nl